Wenen

5 november 2012 - Wenen, Oostenrijk

Hallo lieve volgers, eindelijk de tijd gevonden om de laatste paar dagen te beschrijven! Het voor skiën is echt mega goed gegaan, zo goed als aangenomen erg blij mee! Mijn afscheids feestje was ook erg geslaagd, ik wil heel graag al die lieve mensen bedanken die mijn leven in leeuwarden mooi maken. Ik mis jullie hoor!

Zondag was het dan zover, op naar Wenen. Na veel zenuwen en ook wel een paar traantjes afscheid genomen van mijn ouders en mijn lieve vriendinnetje Saonah. Die zo lief waren om mij naar het vliegveld te brengen. Ik heb verder een hele goede vlucht gehad, eerder aangekomen dan verwacht.

Ik had een pick-up met een paar anderen van de groep, alleen die gast vond het leuk om weg te rijden met maar 1, hij zei dat we allang bij het appartement waren. Naar veel stress zoeken en gedoe wassie toch niet op tijd weg gegaan want we hadden hem nog gevonden, zo chagerijnig als wat gooit hij al onze spul in het busje en zit maar te zeiken dat hij geen tijd heeft en dumpt ons zo in een straat met al onze spullen en zegt verder helemaal niks. UH WAT? DUDE! Waar the fuck moeten we heen dan? Uiteindelijk de goede persoon gevonden en die heeft ons naar het appartement gebracht. Heel mooi aan dit hele appartementen complex is, het is het stervens huis van Beethoven, hier is al zijn muziek op papier gezet. Dus het appartementen complex is dus ook erg mooi.

Vandaag me eerste duitse les gehad van de week, die vrouw is OUD JEESZZZ haha, had het gevoel dat ze soms weg viel.. Oh gosh, verder hebben we een city tour gedaan en alle culturele bezienswaardigheden gezien, voelde me net een toerist... Was wel erg leuk, we hebben een leuke groep met gezellige mensen. Ben erg benieuwd wat de rest van de 2 weken me te wachten staat. Ik zal nu nasi maken voor de groep, en dan een paar borreltjes nuttigen.. een paar maar ;).

1. Danielle:
    5 november 2012
    Nou ik ben blij dat je goed aangekomen bent en ik hoop dat je het naar je zin hebt
    Niet teveel drinken hé ;-)
  2. Afke:
    5 november 2012
    Wooo shit. Ik ging googlen waar Beethoven woonde om te kijken hoe mooi je daar zit. Maar die meneer had een stuk of 50 woningen door de jaren heen..