De laatste dagen voor vertrek

29 oktober 2012 - Marrum, Nederland

Vandaag naar een, welverdiende, stress peuk toch maar begonnen met inpakken poging 2.
Naar veel meten, passen en proppen heb ik toch al aardig wat in mijn koffer gekregen. Al hou ik mijn hart vast op het moment dat ik ga wegen.. GODBLESSME heb ik nog zo'n 7 kilo over bij mijn snowboard equipment dus kan ik lekker proppen tot 30 kilo. Toch vraag ik mij af of ik nou zoveel kleding heb of gewoon een disaster in inpakken ben.

Toch moet ik wel heel eerlijk gaan toegeven dat de stress nu wel aardig toeslaat, net als de zenuwen.. Ofcourse heb ik natuurlijk een week voor department ook nog mijn voet gekneusd geraakt en zit ik nog met dat onding. Maar aangezien de voor ski datum voor Robinson Club voor de deur ligt ga ik morgen toch maar weer de ski en snowboard schoenen aantrekken en nog even trainen. Ik kan dat!

1. Opa:
    29 oktober 2012
    "ik kan dat ", dat is de spirit. Als je zo'n chaos de baas kan en een plaats in je koffer kan geven, lukt de rest ook wel. Succes met de voorbereiding. Oma en ik zwaaien je uit.XXX