Blijdschap & Afscheid

1 november 2012 - Marrum, Nederland

Ik voel me echt baas. Mijn koffer past dicht en ik heb nog kilo's over, hoe dit wonder kan zijn gebeurd met mijn chaotische mind, geen idee.. Maar ik ben er blij mee! Mijn departure dag komt nu wel echt heel erg dichtbij, bizar gewoon. Al ga ik nog 3 ongelofelijke geweldige, verdrietige en spannende dagen tegemoet. Morgen is het eindelijk zo ver; VOORSKIËN VOOR ROBINSON CLUB! AAAAAAAAAAAAH. zenuwen zenuwen en nog meer zenuwen. Maar ik heb er een goed gevoel over, en ik kan dit. Dit is al 8 jaar mijn droom en ik ga dit niet verpesten, ik ga alles geven.

Ook is morgen de dag van mijn afscheid feestje, mega zin in! Toch heb ik nu al besloten geen make-up te dragen, en de emmers voor de tranen alvast klaar te zetten. Het word een nacht van; veel drank, mooie mensen en huilen. Ik ga het hier toch stiekem wel missen.. Al ga ik wel 6 geweldige maanden tegemoet. Ik kan niet wachten.

Nu maar mijn laptop afsluiten en nog een goede nachtrust pakken voordat ik morgen ochtend om half 7 in de auto zit opweg naar Bottrop, Duitsland. Ik ben benieuwd.

Weltrusten en een fijne avond.